З чого все почалось

Отже , з чого почався мій творчий прорив? Це було приблизно рік тому.

Цей весняний суботній день я добре пам’ятаю. Я займалась передвеликодніми прибираннями в кімнаті. Раптом натрапила на резинку до волосся, якою не користувалася вже більше 3 років. Вона була коричневого (мій найбільш НЕулюблений колір) кольору з маленькими різнокольоровими кубиками. Місця в тій шухляді мені завжди не вистачало, тому я вирішила її позбутися. Бо для чого мені річ, якою я не користуюсь? Але ті кубики були дуже класні. І я вирішила зробити собі щось класне з тих кубиків. Я їх порахувала, посортувала по кольорах, ще раз порахувала окремо червоні, сині, оранжеві, рожеві, зелені, фіолетові, жовті. Тоді мені навіть не прийшла в голову ідея посортувати їх за принципом ЧОЖЗБСФ (чи Омелько жити зможе без своїх фантазій?), але ідея прикрасити своє життя веселкою все-таки прийшла, але пізніше, але прийшла, але не тоді.

Отже, кубики. Різнокольорові. Зараз я вже не пам’ятаю всього, що я хотіла з ними зробити, але в результаті я просто насилила їх у випадковому порядку на коричневу ниточку з резинки. І в мене вийшов дуже гарний браслетик розміру моєї руки. Це ж треба так. Звідки виробники тої резинки знали, що кубиків потрібно саме стільки, не більше і не менше.

Отже, браслетик. Різнокольоровий. Я дуже його полюбила. Він чудово пасував до моєї улюбленої білої кофтинки. І я дуже подобалась собі такою: вся біла і тільки кольоровий браслетик:)

Ось так. Зі старих, здавалось би непотрібних, речей можна зробити щось нове і гарне.

Цей браслетик в мене ще досі є. Правда, вдягаю його тепер рідше, але вдягаю. Хтозна, може за кілька років зроблю з нього щось нове та гарне. А покищо він служить поштовхом до нових творчих поштовхів:)

oops

ось він – мій різнокольоровий браслетик

Відповідей: 5 to “З чого все почалось”

  1. ukr travel Says:

    Люба, вітаю, зі своренням сторінки!

    Ти класно пишеш.

  2. ukr travel Says:

    Люба, вітаю зі створенням сторінки!

    Ти класно пишеш.

  3. Lia Says:

    Дякую, Олесь!
    Я просто беру приклад з тебе – пишу про все так, як воно є

  4. Андрій Says:

    Приходь з браслетиком на англійську 🙂

  5. Lia Says:

    Добре, завтра прийду:)

Залишити коментар